Kodėl turizmo pramonė ir politikai stengiasi leisti vartotojams keliauti Covid laikais?
Per pastaruosius kelis mėnesius mačiau daug keistų taisyklių.
Nemažai apribojimų mane nuliūdino, nes manau, kad gali būti įmanoma leisti žmonėms keliauti saugiai, kol bendras užsikrėtimo skaičius išliks mažas.
Yra sprendimų, kaip sumažinti riziką.
Pavyzdžiui, gana lengva internetu parduoti nepopierinius bilietus į lankytinas vietas ir veiklą, o tai riboja bendrą lankytojų skaičių kiekvieną dieną. Tada, siekdami įgyvendinti socialinio atsiribojimo taisykles, suteikite papildomų laiko tarpsnių, kad įeiti būtų galima tik tam tikru laiku.
Ir jei Kelno zoologijos sodas gali tai pasiekti, kiti taip pat turėtų tai padaryti. 😉
Taigi internete neturėtų atsirasti nuotraukų, kuriose lankytojai stovi itin ilgose eilėse, nes jums būtų leista užsukti tik tada, kai atėjo laikas socialiai atsiriboti ir mėgautis atrakcija.
Kita vertus, manau, kad būtina griežtai laikytis apribojimų, jei tik jie yra prasmingi. Jei vietos sveikatos sistemai sunku, o naujų infekcijų skaičius yra didelis, reikia imtis veiksmų.
Taigi, kol užsikrėtusiųjų skaičius išlieka didelis, sunku rekomenduoti vartotojams keliauti.
Bet ką daryti, jei užsikrėtimo lygis išlieka mažas, o didelės rizikos grupės buvo paskiepytos?
Tada turėtume rasti būdų, kaip tai padaryti, nes negalime leisti, kad turizmo pramonė ilgai kentėtų, nes nuo to priklauso vietos ekonomika ir darbo vietų saugumas.
Nereikia pamiršti ir to, kad vartotojai galėjo praleisti labai reikalingas atostogas 2020 m. ir nekantrauja vėl keliauti, o tai matyti iš išplėstinių užsakymų skaičiaus ir padidėjusio svetainės srauto.
Atrodo, kad visa tai yra bandymai ir kelis kartus.
Be to, oro linijos ir oro uostai gali dirbti kartu su vyriausybe ir sveikatos tarybomis, kad pateiktų greitus testų rezultatus, kad išvengtų viruso plitimo pavojaus.
Tie testai gali neteikti geriausių patikimų rezultatų, tačiau jie padidina ir padidina situaciją. Dar vienas patikinimo gabalas.
Nėra prasmės atvykus uždaryti turistus 14 dienų viešbučio kambaryje. Abejoju, ar turistai norėtų tai padaryti. Tai neatrodo kaip svajonių atostogų situacija ir aš to nedaryčiau.
Vietoj to, kodėl gi neleisti svečiams patekti į visą kurortą ar tam tikras dalis, kol PGR testai nebus neigiami.
Į viešbutį galima atvykti tam tikromis dienomis, kad viešbučio darbuotojai galėtų dalyvauti didelėse giluminio valymo operacijose ir kad buvę svečiai nesusimaišytų su naujai atvykusiais.
Viešbučiai galėjo pasirinkti pageidaujamą atvykimo dieną. Gali būti parduodami riboti paketai, kad būtų galima kontroliuoti lankytojų skaičių, ir juose gali būti numatytas minimalus kelių naktų viešnagė.
Tikėkite ar ne, daugelis turistų savo atostogas leidžia prie baseino arba ilsisi paplūdimyje.
Žinodamas apie papildomus veiksmus, reikalingus kelionei, manau, kad daugeliui vis tiek būtų įdomu keliauti į užsienį.
Svečiai gali atlikti 3-4 testus:
– vienas PGR tyrimas prieš atvykstant, paprastai likus 48 valandoms iki išvykimo
– vienas greitasis testas oro uoste
– vienas PGR testas atvykus
– ir vienas PGR tyrimas po 4-5 dienų prieš leidimą išvykti iš kurorto
Jei visi testai yra neigiami, rizika tampa maža ir išvengiama tolesnio Covid-19 plitimo.
Vis dar yra maža tikimybė, kad jis gali išplisti, tačiau nereikia pamiršti, kad pats gyvenimas nėra visiškai 100% be rizikos.
Rankų plovimas, veido kaukių dėvėjimas, socialinio atstumo laikymasis – visa tai padeda sumažinti koronaviruso plitimą, to neturėtume pamiršti.
Esant tokiai situacijai, po kelių dienų būtų galima leisti lankytojus už viešbučio ribų ir apžiūrėti kelionės tikslą. Taip pat čia vėlgi galite apibrėžti konkrečius apribojimus, kurie vis tiek turėtų būti taikomi.
Tokios kelionės vietos kaip Seišeliai, Barbadosas ir Šri Lanka yra geri pavyzdžiai, kaip tai galima padaryti.
Saloms gali būti lengviau valdyti atvykimus, bet nesuprantu, kodėl tai neįmanoma ir kitose paskirties vietose.
Labai svarbu, kad visi laikytųsi taisyklių.
Lankytojai ir įmonės turi žaisti kartu!
Kai kas nors pažeidžia taisykles ir atsisako laikytis nurodymų, jam turėtų būti skirta bauda, nes kyla pavojus visai operacijai.
Priverskite klientus pasirašyti atsisakymus, kad jie žinotų apie riziką. Jei jie pažeidžia taisykles, išsiųskite juos namo, neleiskite pinigų grąžinti, leiskite jiems sumokėti visas papildomas išlaidas ir baudą.
Jei viešbutis, oro linijų bendrovė ar kelionių organizatorius nedalyvauja, uždarykite operaciją ir pridėkite baudą.
Niekas nieko neverčia atidaryti verslo ar kelionių. Ir jei kelionės tikslai ir jų politikai suteikia galimybę vėl keliauti, visi turėtų tai įvertinti ir kartu stengtis užtikrinti saugią aplinką visiems.
Šiuo metu vakcinos yra skiriamos daugelyje šalių. Ir ateityje dar turėsime susidurti su Sars-CoV-2, ypač kai kalbame apie tarptautines keliones.
Bendravimas yra svarbiausia!
Vykdydami turizmo atkūrimo kampaniją su UNWTO ir Lanzarote Ispanijoje, sulaukėme daug teigiamų ir įdomių keliautojų atsiliepimų.
Buvo didelė paklausa ieškant informacijos. (Jei norite gauti atvejo analizę, susisiekite su mumis.)
Keliautojai norėjo sužinoti apie skirtingus apribojimus, iš tikrųjų ne išsamiai, bet daugiau, ar keliauti saugu.
Nerodykite situacijos po Covid, nes ji dar neveikia.
Parodykite, kad keliauti saugu ir smagu net ir laikantis papildomų taisyklių ir apribojimų.
Turėtume pasimokyti iš praeities ir pamatyti, kas pavyko, ir prisitaikyti. Išlikime protingi ir pagarbūs, o svarbiausia – saugokimės.
Taip pat būkime realistai ir nekurkime juokingų taisyklių, o būkime atsakingi už visus.